Céges film készítése

A céges film készítése, egy igazi videohíváskártya, ma már fontos szerepet tölt be a cégek tartalomstratégiájában. A hagyományos tévészpotoknál hosszabb időtartamú céges film egy meghatározott közönséget céloz meg, és kevésbé a nagyközönséget. Például videókat készíthet alkalmazottai, partnerei vagy beszállítói számára. A videózás térnyerésével sok vállalat elkezdi online streamelni filmjeit. A kihívás tehát az, hogy kitűnjön versenytársai közül, és felkeltse célpontjainak figyelmét.

Az ilyen típusú videók készítésének megkezdése előtt számos megfontolást kell megfontolni. Hogyan érd el a célod? Hol sugározd a videódat? Annyi kérdésre kell majd válaszolnod.

Mi az a céges videó?

Először idézzük fel az úgynevezett intézményi videót. Céges filmnek vagy intézményi filmnek is nevezik , ez a videótípus egy audiovizuális kommunikációs eszköz, amelyet belső vagy külső terjesztésre szántak az Ön vállalata számára. Ez a film különböző közönségeket célozhat meg , például alkalmazottait, partnereit vagy ügyfeleit. Az intézményi videó hosszabb időtartamával (gyakran 30 másodperctől több percig) különbözik a reklámszpottól.

Leegyszerűsítve: az intézményi videó helyettesítheti vállalata kereskedelmi brosúráját. Ez az Ön magyarázó névjegykártyája, amely gyakran elérhető a webhelyén.

Milyen előnyei vannak egy intézményi videónak?

A jó minőségű videó a mai siker kulcsa . Ez egy olyan médium, amely egyesíti a látványt, a történetet és a hangsávot, és inspirálja a célközönséget, és cselekvésre ösztönzi őket. Milyen előnyei vannak az intézményi videó készítésének? Sokoldalúság a videó lehetővé teszi, hogy bármilyen témában, bármilyen platformon (webhely, közösségi hálózatok, televízió stb.) kommunikáljon. Világosság a videó lehetővé teszi az összetett pontok egyértelműbb tisztázását, mint a szöveggel. Vizuálisan ábrázolhatja vállalkozását. A hangzásnak köszönhetően a hanggal is bemutathatod az elemeidet. Láthatóság a videó közvetítésével a webhelyén vagy más platformokon, például közösségi hálózatokon, láthatóbbá teszi cégét. Hitelesség azáltal, hogy oktatóanyagokat kínál, vagy megoldásokat kínál ügyfeleinek, a terület specialistájaként adja ki magát. Időmegtakarítás a videó segítségével válaszokat állíthat össze a gyakran ismételt kérdésekre. Így időt takaríthat meg azzal, hogy megkímélheti magát attól, hogy fáradhatatlanul ismételje ugyanazokat a válaszokat ügyfelei kérdéseire.

Elköteleződés a szervezet láthatóságán túl a videó hatékony eszköz a közönség figyelmének felkeltésére és reakcióra késztetésére. Nemzetközivé válás ha Ön egy csoport tagja, akkor hatékony lehet egy olyan videó, amely az összes alkalmazottját megcélozza. Annak érdekében, hogy megóvja Önt attól, hogy sok filmet hozzon létre, a legegyszerűbb módja az eredeti videó feliratozása. Toborzás új tehetségek vonzásához a céghez a videó is szerepet játszhat. Ez lehetővé teszi, hogy cégét új megvilágításba helyezze, és a potenciális jelöltek kedvet kapjanak Önhöz.

Céges film készítése
Cimke: